Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T16:17:02+03:00
“un vânt potolit aduce miresme de toamnă” :“c“copaci cu veşmântul de aramă” 
“toamna a vopsit frunzele şi fructele” 
“vacanţa a zburat ca un stol de rândunele” 
“clinchetul clopoţelului” 
“miresme de toamnă” 
“covor de aur” 
“pământul stors caută odihnă” 
“recolte din belşug” ulorile toamnei sunt fără egal : de la galbenul pal, la roşul de foc” :
7 3 7
  • ANT
  • Ambiţios
2014-09-28T16:19:05+03:00

Pasarile calatoare pleaca vaslind in inaltimi

Parfumul imbietor al fructelor

Padurea de arama

Pamant amortit

Nu uita sa multumesti ;)

5 4 5