Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-26T20:15:01+02:00
Un cuplu, în cea mai profundă semnificație a sa, este întâlnirea între două spirite libere. Atunci când are loc o astfel de întâlnire, iubirea este cea care unifică inimile, trupurile, respirațiile.Imaginează-ți frumusețea și bucuria a două păsări capabile să zboare singure una alături de cealaltă. Ce se petrece dacă le legi aripile una de cealaltă? Incapabile să se mai ridice de la sol, copleșite de greutatea celeilalte, amândouă pierd șansa de a mai zbura. Așa se petrece și cu două ființe care se iubesc dar care nu sunt lăsate libere, ci se leagă una de alta cu atașamente, pretenții sau promisiuni. Există însă și unele ”legături” benefice subtile, aurice și energetice care apar între un bărbat și o femeie care se iubesc. Acestea sunt mult mai importante pentru că sunt mai profunde. Pe baza acestor așa-zise legături se construiesc relațiile de cuplu stabile, puternice și de lungă durată.
3 5 3
2013-12-26T22:13:55+02:00
A iubi nu este o arta cum nici arta nu este a iubi. In primul rand ca un om nu poate explica ceea ce simte concret poate fi fericit si sfarseste trist sau invers. Nu intodeauna poti sa spui ca toate sunt bune atunci cand nu sunt. Atunci cand iubesti nu ii poti si pe ceilalti sa te iubeasca depinde de sufletul tau daca e menit sa iubeasca sau doar sa fie sensibil la orice si sa fie ranit.Cei impliniti confera iubirii un loc special cei ce au avut multe dezamagiri insa nu pot spune acelasi lucru. Trebuie sa vedem pe toate partile cuvantul iubire pentru ca nu putem sa simtim ce spunem depinde am spus de la om la om acum tu sa intelegi! :*