Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T15:59:57+03:00
Să munceşti, sa înveţi, să fii cu capul pe umeri, să NU consumi substanţe care ţi-ar face rau în vreun fel, să fii ambiţios, să nu te laşi niciodată mai prejos, sa lupţi pentru ceea ce ştii că e al tău, să nu creezi probleme, să ştii sa fii un lider, să ştii cum să te ridici de jos atunci când eşti la pământ etc.
2 5 2
2014-09-28T16:01:57+03:00
Scriem , Citim , Invatam , Ascultam , Muncim , Ajutam , Spunem adevarul , Respectam , Apreciem , Infruntam greutati , Sa fim indrazneti , cam atatea stiu eu!
1 3 1