Alcatuiti doua propozitii in care numeralul "sapte" sa aiba functii diferite. Aratati functia acestuia in propozitie

2
ajutor
Cei sapte sunt in clasa. valoare substantivala
mersi
Propunerea celor sapte a fost acceptata. valoare atribut genitival

Răspunsuri

2014-02-18T15:26:15+02:00
1.Pe 7 dintre colegii mei i-am zarit in mall. (CD). 2.SAPTE e o nota bunicica. (S)
astea le scriu! multumesc
Apasa butonul albastru.
gata
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-18T15:37:57+02:00
Intr-un buchet sunt sapte trandafiri. (numeral  cardinal)
Cartea este asezata pe al saptelea raft . (numeral ordinal)
mersi
Cu placere !
Acum alege cel mai bun raspuns si apasa butonul "Cel mai bun raspuns " !