Răspunsuri

2014-09-28T15:41:06+03:00
A) a+2b=19
2a+b=23 adunam aceste 2 relatii si obtinem:
3a+3b=42
3(a+b)=42
a+b=14
b)3a+b=26
a+3b=34 facem acelasi lucru:
4a+4b=60
4(a+b)=60
a+b=15
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-28T15:43:54+03:00
A+2b=19
2a+b=23
_________ adunam cele doua relatii si rezulta
3a+3b=42 /:3  ( dam factor comun pe 3 )⇒a+b=14


========================================

3a+b=26
a+3b=34
________
4a+4b=60 /:4 ( dam factor comun pe 4 )⇒a+b=15