La un depozit de fructe si legume s-au adus 18 lazi cu mere si un numar de lazi cu pere,cantarind impreuna 432 kg.o lada cu mere cantareste 14kg,iar olada cu pere cantareste 10kg.cate ladite cu fructe sunt in total?

2

Răspunsuri

2014-02-18T15:19:49+02:00
18x14kg=252kg
432kg-252kg=180kg( kg pere)
180kg:10=18 lazi pere
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-18T15:25:45+02:00
Cat cantaresc 18 lazi cu mere ?
 18x14=252 ( Kg mere)
Cate kg de pere s-au adus ?
 432-252=180 ( Kg pere)
Cate lazi cu pere s-au adus ?
 180:10=18 (alzi pere)
Cate lazi s-au adus in total ?
 18+18=36 (lazi mere si pere)
33 4 33
Cati litri de bulion s-au obtinut ?
985:5=197 (litri)
Gata !
mersi mult
Cu placere !