Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T15:32:21+03:00
La pasari:osul pieptului(carena),forma aerodinamica si penajul.Au aparut pt. ca pasarile si insectele s-au adaptat la mediul in care traiesc.In general o specie se dezvolta, se schimba atunci cand se inmultesc pradatorii. De aceea consider ca la inceputuri aripile au fost o adaptare la noile conditii, adica au vrut sa scape de acesti pradatori care se inmultisera prea mult, A fost un fel de  lupta pentru viata lor.
3 4 3
2014-09-28T15:34:28+03:00
Ce adaptări la mediul aerian de viaţă observi:la păsări,insecte,lilieci? 
- transformarea membrelor anterioare  in aripi
- corp aerodinamic
- oase usoare, goale pe dinauntru si peretii subtiri

Din ce cauă  au apărut ele?
     Au aparut in momentul in care s-au inmultit pradatorii terestri, a fost tot un un fel de adaptare.


6 4 6