Răspunsuri

2014-09-28T15:10:42+03:00
A+b+c=25.
a+b+c+1= 25 + 1
abc+1=26. Adaugi doar diferența, este simplu.
14 4 14
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T15:14:41+03:00
Sunt mai multe cazuri :
1.Daca abc=799 =>suma cifrelor nr abc+1 este 8
2.Daca c=9 (fara cazul 1)=> suma cifrelor nr abc+1 este 25-9+1=17
3.In restul cazurilor suma cifrelor nr abc+1 este 26
13 4 13
cazul 1 este un caz special
Multumesc mult! mi-a fost de ajutor
cu placere