Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T15:00:05+02:00
Egala cu radical din 8 fiindca raza cercului in cazul patratului va fi egala cu jumatate din diagonala,care deci e egala cu 16cm ,iar facand pitagora in triunghiul dreptunghic isoscel format iti rezulta ce am scris eu mai sus
multumesc:)
Corectie latura e egala cu 8 radical din 2
aha.ms mult:)
2014-02-18T15:10:51+02:00
La patrat raza cercului circumscris este jumate din diagonala adi latura radical din 2 atunci rezultatu e 8 radical din 2