Răspunsuri

2014-09-28T14:18:46+03:00
Care este personalitatea de care iti place?
thalia este o cantareata spaniola
Thalia*
stii sa-mi faci te rog mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T14:34:43+03:00
Persoana pe care eu o admir cel mai mult este mama mea . O  admir pentru ca ea ma intelege cel mai bine si e prietena mea cea mai buna. As putea spune ca mama este un inger trimis din cer pentru a ma ajuta sa trec mai usor peste greutatile vietii, fiindu- mi alaturi atunci cand am nevoie de sprijin. Lucrul care ii place cel mai mult este sa gateasca . Imi plac foarte mult mancarurile facute de ea . In concluzie am cea mai buna mama din univers si nu vreau sa o schimb niciodata. <3 <3 <3 

The person i admire most is my mom. I admire her because she gets me best and is my best friend. I would say that the mother is an angel sent from heaven to help me get easier over the hardships of life, being with me when i need support. What she likes most is to cook. I love you so much it made foods. In conclusion, i have the best mom  in the universe and I don't want to never exchange <3 <3 <3 

1 5 1