Răspunsuri

2014-02-18T14:54:06+02:00
Forta gravitationala este cea cea atrage corpurile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T14:56:08+02:00
Da ,deoarece asupra corpului aflat in aer vor actiona viteza lui initiala si acceleratia gravitationala de sens opus vitezei de aruncare pe directie perpendiculara pe sol,deci valoara vitezei corpului va fi in scadere dat fiind faptul ca singura forta care actioneaza e in sens opus miscarii in sus pana in punctul cand viteza ajunge 0 ,iar corpul se va intoarce accelerat pe pamant.Analog si in cazul in care punem in ecuatie Forta de rezistenta cu aerul
multumesc CH1..imi fu de mare ajutor ,si tie Ctinamaria31