Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T14:10:16+03:00
Cartea este un lucru care ne-a ajutat si ne va ajuta mereu,forte folositoare omenirii si extrem de adorata de catre cititori,este considerata un dar fiindca fara ea lumea nu ar fi fost atit de minunata.
5 4 5
2014-09-28T14:11:23+03:00
Cartea poate fi considerata un dar cititorului deoarece fiecare copil sau adult va fi fermecat de povestile carti!
4 3 4