Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T13:58:43+03:00
A)302,312,320,321,323,324,325,326,327,328,329,332,342
b)303,313,323,343,
c)311,322,331,332,334,335,336,337,338,339,344,
d)333
e)308,
Multumesc
dar la punctul b nu ar mai trebui si 330,331,332,333,334,335,336,337,338,339si inca toate numerele de la 300 la 350 ca doar toate contin cifra 3
Nu este bn ras la a,b,c,
2014-09-28T14:08:44+03:00
A)13 numere
b)63 numere
c)13 numere
d)1 numar
e)1numar