Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T13:46:48+03:00
Frumoasa = conversiune
tainic = derivare taina+-ic
34 4 34
multumesc mult
nu ai pentru ce..
stii ce este conversiunea?
conversiunea este schimbarea valorii gramaticale
2014-09-28T13:51:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Prin ce mijloc intern de imbogatire a vocabularului s-au format cuvintele  frumoaso si tainic?

Prin conversiune, frumoaso; prin derivare (sufix) tainic: tain + sufixul ic
13 4 13
este posibil sa fie ai dreptate si sa fie conversiune...poate tu cunosti textul respectiv...daca nu ai textul in fata nu ai cum sa-ti dai seama daca este conversiune sau nu
da, am inteles
nu stiu niciun text.. si sigur am dreptate.. si cum sa nu ai cum sa-ti dai seama daca este conversiune? este clar ca este conversiune :) lasa-ma cu contextul tau
daca nu ai textul de unde stii ca prima data a fost ceva si apoi s-a transformat in altceva ?
foarte simplu. te gandesti ce este frumoasa ca parte de vorbire de obicei si ce e aici. de obicei frumoasa este adjectiv. aici este clar ca este substantiv. deci s-a schimbat valoarea gramaticala..