Suma a 3 numere este egala cu 111. Unul dintre numere e egal cu media aritmetica a celorlalte doua numere. Aflati suma celor doua numere.

Ma-m incurcat in calcule si nu reusesc sa o scot la capat.
MULTUMESC ANTICIPAT!

2

Răspunsuri

2014-02-18T14:44:27+02:00
A+b+c=111
a=(b+c)/2

inlocuim in prima ecuatie

(b+c)/2+b+c=111.  Amplif. cu 2 pt a aduce la ac numitor

b+c+2b+2c=222

b+2b+c+2c=222
3b+3c=222
3(b+c)=222

deci 
b+c=222/3
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T14:47:43+02:00
A+b+c=111
      b+c
a=-----------    <<------ aici a scris a = cu b plus c supra 2
       2
2a=b+c
3a=111
a=37
b+c=74
8 4 8