Răspunsuri

2014-09-28T13:14:41+03:00
1.Sa nu se critice uni  pe altii.
2.Sa se inteleaga.
3.Respect fata de toti.
4.Ajutor si la bine si la rau.

6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T13:18:16+03:00
Sa nu polueze  lacurile ,sa nu dea foc in paduri,sa nu taie copacii,sa nu rupa flori,sa nu lasam gunoaie  dupa ce facem un picnic ,sa pastram drumurile curate,in  parcuri etc. sa nu rupem topogane,leagane,banci etc.Cam atat stiu eu .Sper ca ti-am fost de ajutor.
Mersi.
Îți mulțumesc
Pai intrebarea spune ca locuitorii sa fie in buna intelegere nu cum sa traim intr-un mediu ambiant.