Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T13:04:12+03:00
Trecut :am lucrat, ati plecat, am dormit, ai mancat, am ascultat, ati regretat

viitor: vom lucra, veti pleca, voi dormi, vei manca, voi asculta , veti regreta
trecut:am lucrat,ati plecat,am dormit,ai mancat,am ascultat,ati regretat viitor:vom lucra,veti pleca,voi dormi,vei manca,voi asculta,veti regreta
2014-09-28T13:06:31+03:00
Trecut: ati lucrat , dormeam , ai mancat , ascultam , ati regretat.
Viitor: Vom lucra ,  vom dormi , vei manca , vom asculta , veti regreta.