Răspunsuri

2014-09-28T12:49:18+03:00
                                                  In livada
Este  joi.Bunicul meu a cumparat un par de la magazin  , a dat pe el 1 leu .La plantat in livada, langa par a pus fi un par.In groapa pe care a facut-o a sarit o broasca,bunicul a luat-o dupa care a plantat parul.
18 4 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T12:53:01+03:00
Intr-o zi ma plimbam pe strada si ma jucam prin par cand,deodata,am vazut o broasca.m-am speriat de ea de parca as fi vazul un leu sau un lup  desi stiaa ca e inofensiva.Am ocolit-o luindo pe alta strada.cand aproate sa ajung acasa am gasit un leu pe strada. Am intrat in curte zicandu-mi `ce zi plina am avut` dar, cand sa intru in casa am observat ca broasca de la usa era stricata si nu puteam intra.Am hotarut s ma urc in parul de la coltul casei apoi de pe o ramura am reusit sa ajung pe balcon si in cele din urma am reusit
14 4 14
multumesc! ^_^
Nu ai pentru ce! Si eu iti multumesc:*
scuze pt greseli....tastatura imi mai face probleme dar sper ca ai inteles ce am scris
nu e nimic. Din fericire am reusit sa citesc