Răspunsuri

2014-02-18T14:08:21+02:00
Forma:

mar rotund, pat dreptunghic, forma piramidala; tort patrat

Marimea:

prajiutura mare, Blat subtire, om gras, elev slab, creion subtire

culoarea:

cer albastru, iarba verde, floarea mov, portocalie, galbena, nori negri, mina albastra, telefon gri, 

gust

lamaie acra, portocala dulce, pastile amare, mancare sarata, sos picant

miros

parfum floral, miros intepator 


10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T14:29:10+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Forma:ratund,sferic,dreptungiular,conic,
marimea: mare ,mic,urias,pitic,inalt,scund
culoarea:mov,roz,albastru,verde,multicolor
gustul:dulce,sarad,acru,amar
mirosul:parfumat,frumos,dulce
Sper ca te-am ajutat!
17 4 17