In poezia "Lacul" scrisa de Mihai Eminescu iubita nu apare in mod direct in cadru , ea fiind doar o proiectie imaginara a indragostitului . Explicati de ce imaginea iubitei nu e concretizata intr-un portret .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T12:11:53+03:00
Deoarece poetul isi imaginează iubita ca un ideal al perfectiunii.Ea nu poate fi descrisa intr-un mod uman, deoarece Eminescu o creează intr-un peisaj romantic, de neînchipuit, si de asemenea si tanara este fără cusur.
31 4 31
2014-09-28T12:13:10+03:00
Imaginea acesteia nu este descrisa deoarece intalnirea nu este reala ci se petrece numai in imaginatia poetului.
13 4 13