Stie cineva cum se rezolva problemele urmatoare?

Perimetrul unui dreptunghi este 440 iar lungimea este de doua ori mai mare ca latimea. Latimea este egala cu .........

si exercitiul urmator:

(+2)(-4)(-2)

2
2l la patrat = 440
lla patrat = 220
l=2 radicaldin 55
(+2)(-4) (-2)= -8(-2)= 16
scz am scris p= lxL siasta e aria...

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-09-28T12:10:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T12:14:49+03:00
P=2l+2L
L=2l*2
440=4l+2l
l=440/6
iar la ex 2:(+2)*(-4)*(-2)= -8*(-2)= 16
succes in conrinuare
1 5 1