Răspunsuri

2014-09-28T12:06:05+03:00
Daca ai tablouri le poti descrie. Sa spui ce jucarii ai,ce culoare au perdelele etc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T12:11:58+03:00
Ai putea incepe în felul următor: "Camera mea unde îmi petrec majoritatea timpului după ce vin de la şcoală are o culoare roz ... În partea ... a camerei se află biroul/ masa unde eu îmi fac temele când vin de la şcoală. Patul se află ...  ... se află o etajeră/dulap unde eu îmi ţin toate jucăriile de pluş/păpuşile/cărţile
*Unde pun ... adaugi tu ce culoare e camera şi în ce loc se află obiectul.. Sper că te'am ajutat ^^.*
Ah.. şi am uitat de tablouri fereste perdele/jaluzele dar, astea ar cam venii de la sine =]]
ms mult miai fost foarte de ajutor
Cu plăcere. Mă bucur că te'am ajutat.^^