Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T11:25:06+03:00
Propozitii negative :
1.I don't eat apples.(eu nu mananc mere)
2. she doesn't run every day.(ea nu alearga in fiecare zi)
3. We don't read books(noi nu citim carti)
4. they don't drink pepsi every week.(ei nu beau pepsi in fiecare saptamana)
Propozitii afirmative:
1 He speak english(el vorbeste engleza)
2. you drink coffe(tu bei cafea)
3 I eat cake(eu mananc tort)
4. We write homework.(noi scriem tema)
   P.S. sper sa iti fie bune
Multumes mai salvat de la nota vietii mele.Un 2 dureros.
cu placere ma bucur ca te-am putut ajuta
nu te pricepi la compuneri am nevoie de o compunere descriptiva cu titlul "stelele-cuceresc nemarginitul"
si da si nu, vedem?
ok multumesc mult
2014-09-28T11:27:43+03:00
4 la negativ
You do not believe him.
Do not hasten to bet me adieu.
Won't you think of the valley your leaving?
Won't you think of the fond heart your breaking.
4 la afirmativ
Did you ever see a lassie?
What time is it?
When does the plane leave?
Could you help me?