Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-28T09:23:15+03:00
Doua nr naturale div cu 2
a+b=18
a=2, b=16
a=4,b=14,
a=6,b=12
a=8,b=10
doua nr div cu 3
a+b=18
a=3,b=15
a=6,b=12
doua nr impare 
a+b=18
a=1,b=17
a=3,b=15
a=5,b=13
a=7,b=11
1 5 1
2014-09-28T09:25:52+03:00
Multiplii lui 2 = 0,2,4,6,8,10,12,14,16,18 etc. => 18 = 10 +  8 
multiplii lui 3 = 0,3,6,9,12,15,18 etc. => 18 = 12 + 6
nr. impare = 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19 etc. => 18 = 7+11
1 5 1