Răspunsuri

2014-09-27T22:24:55+03:00
In expresie gasim diftong

Nu e hiat...ci este diftong pentru ca la despartirea in silabe :si-a-cum. i-a apare intr-o silaba..daca vocalele erau in silabe diferite (de exlemplu: a-le-e) atunci era hiat :D
diftong este pt ca este cratima . iar rolul cratimei este de ca sunetele sa se citeasca in aceeasi silaba
Mulumesc pentru ca m-ai lamurit!
diftong este pt ca este cratima . iar rolul cratimei este de ca sunetele sa se citeasca in aceeasi silaba
Gasim un diftong
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T22:29:00+03:00
Diftong,deoarece prin despartirea in silabe,vocala si semivocala se afla in aceeasi silaba.
1 5 1