Buna...sunt la uman si am nevoie de ajutor..
"Sa se calculeze"
3 * 4^10 - 5 * 4^12 / 8^12
as putea sa fac cu baza 2 ,dar nu stiu daca ma ajuta:
3 * 2 ^20 - 5 * 2^24 /2^36

2
Cine este supra ? Toata diferență?
Zimi ceva sa te pot ajuta
da ,toata diferenta

Răspunsuri

2014-09-27T22:26:10+03:00
Si eu sunt tot la mate info. Deci: Raspunsul este valoare falsa.Faci in ordine operatiile,apoi te uiti in tabel la si-ul logic (^) si ajungi la valoare falsa.Bafta!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T22:42:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(3*2^20-5*2^24)/2^36=2^20(3-5*2^4)/2^36=(3-80)/2^16=-77/2^16
E un rezultat cam ciudat se poate rezolva si cu puterea lui 4 dar nu e mare diferență
Oricum rezolvările se fac cu baze nr prime
1 5 1