Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T21:34:27+03:00
Poti scrie ca era-i intr-un loc si te plimbai iar deodata in fata ta a aparut o usa din senin.
Nu aveai cum sa o ocolesti asa ca ai trecut prin ea. Apoi ai ajuns pe un taram fermecat sau orice altceva. Sper ca iti place...
1 5 1
2014-09-27T21:41:36+03:00
Poti scrie ca viata ta era monotona,fara niciun sens.Te plimbai printr-un parc ruginit.Deodata, in fata ti-a aparut o usa stranie,scorojita,sobra.Ai intrat stupefiat.Din acel moment, viata ta a capatat un sens.Acolo se afla lucrul pe care tu il prețuiești cel mai puternic.