Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T21:45:05+03:00
N₂+ H₂= 2NH₃(AZOT+HIDROGEN=AMONIAC)
2H₂+O₂=2H₂O(HIDROGEN+OXIGEN=APA)
C+O₂=CO₂(CARBON+OXIGEN=DIOXID DE CARBON)


CaCO₃=(t°)= CaO + CO₂↑(carbonat de calciu =oxid de calciu +dioxid de carbon)
2KClO₃=(t°)=2KCl + 3O₂ ↑(clorat de potasiu =clorura de potasiu +oxigen)
2NaNO₃=(t°)= 2NaNO₂ + O₂↑(azotat de sodiu= azotit de sodiu +oxigen)
1 5 1
2014-09-27T21:45:38+03:00
Reactia de combinare:
2Ca+O2=2CaO
S+O2=SO2
CO2+H2O=H2CO3
Reactia de descompunere:
2H2O=2H2+O2
2HCl=Cl2+H2
2KClO3=2KCl+H2