Răspunsuri

2014-09-27T20:57:22+03:00
M-am lovit de masa.
Masa substantei este mica.
Pui cu tine mancarea?
Am un pui.
Ai un cos.
Tu ai cos cu mere.
Am vazut o lama la zoo.
Am cumparat o lama.
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T21:19:52+03:00
Am cumparat o masa mare si frumoasa. Masa moleculara a unui element se afla usor. Eu am un pui de pisica. Iti pui si banii cu tine? Noi am umplut deja un sac. Cosul cu fructe este aranjat foarte frumos. Azi mi-a aparut un cos pe fata. Capul Baba se afla in sudul asiei Capul tau este "patrat". Lama de la Zoo ma speriat. Nu ai o lama se barbierit?
Graunciorii de polen au doi saci de aer.
vorbea cu o adinca intelegere despre rolul maselor in istorie .
masa ta e rotunda si verde. tu pui merele in cos? eu pun la copt un pui.