1.Aflati numarul de 105 ori mai mare decat 150.
2.Aflati numarul mai mare de 5020 de ori decat 403.
3.Efectuati:
a) 137x29 b)395 x102 c)45x10 d)360x100.
Va rog ajutatima

2
Vezi ca ti - am dat răspuns jos! Te pup!
În ce clasa ești?
1) 105x150= 15750 2) 5020x403=2023060 3a) 137x28=3886 b) 395x102=40290 c) 45x10=450 d) 360x100=36000

Răspunsuri

2014-09-27T21:03:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
150×150=22.500 
5020×403=2023.060
3 a)! 137×29=3973 b) 395×102=40.290 c) 45×10=450 d) 360×100=36.000
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T21:03:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1.Aflati numarul de 105 ori mai mare decat 150.
   105 * 150 = 15750

2.Aflati numarul mai mare de 5020 de ori decat 403.
    5020 * 403 = 2023060

3.Efectuati:
a) 137 * 29 = 3973
b) 395 * 102 = 40290
c) 45 * 10 = 450
d) 360 * 100 = 36000



Corect exact cum am făcut eu !
Mintile inteligente gandesc la fel...
Da