Răspunsuri

2014-09-28T09:06:50+03:00
A+b+c=155
a=b+28
c=b+22
b+28+b+b+22=155
3b=155-50
3b=105
b=35
a=35+28
a=63
c=35+22
c=57

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-28T11:38:19+03:00
1.I______I+28
2.I______I
3.I______I+22

Totalul este 155 .
155-28-22=105 ( suma partilor egale )
105:3=35 ( a doua piesa )
35+22=57 ( a treia piesa )
35+28=63 ( prima piesa )

Verificare : 63+57+35=155
2 5 2