Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T20:37:03+03:00
In lada sunt 7 mere.daca o iei de la sfarsit gandind logic o sa vezi ca asa e.


2014-09-27T20:45:34+03:00

Daca din lada iau 2 treimi mai ramane o treime.
Daca din lada iau 3 patrimi mai ramane o patrime.
Daca din lada iau 4 cincimi mai ramane o cincime.
Daca din lada iau 5 sesimi mai ramane o sesime.
Daca din lada iau 6 septimi mai ramane o septime.
Daca din lada iau 7 septimi nu mai ramane numic.

=> Nunarul de mere este egal cu cmmmc (3; 4; 5; 6; 7) = 2² * 3 * 5 * 7 = 420 mere.