Răspunsuri

2014-09-27T20:21:08+03:00
Masa atomica a unui element chimic este masa unui atom din acel element în raport cu Carbon 12.Adica numarul A de la sfarsitul cartii.
ex:AO=16,AH=1...
Masa moleculara este insumarea maselor atomice a elementelor.Se noteaza cu M.
MO2=2*AO
MH3=3*AH

SPER CA TE-AM AJUTAT!!!

6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T20:25:14+03:00
Masa atomică a unui element chimic din tabelul periodic este masa unui atom din acel element în raport cu Carbon 12.
Ex:Masa atomica a potasiului(K) este :39,0983 u
Masa molară este masa unui mol de substanță.Are valoarea numerică egală cu masa moleculară relativă exprimată în unități atomice de masă.
Ex:39,0983 u
NU exista nicio diferenta intre masa atomica si ce moleculara , este vorba despre aceeasi masa .!!!!
BAFTA!!
4 2 4