Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T20:59:19+03:00
De la 1 la 10 dar fara 0 sunt 10 cifre
de la 0 (zero de la 10) la 2( de la 20) sunt 20 cifre
deci de la 1 la 100(luand doar 1 de la suta )sunt
10+20x9=10+180=190 cifre
de la 00( de la 100) la 1 de la 110 sunt 30 cifre
la fel pana la 2 de la 200
30x10=300 cifre
revenind la cerinta
1996-190 =1806
aici daca de la 100 la 200(si mai departe) sunt serii de cate 300⇒
1806:300=6+6
la a 6 serie se ajunge la 
7-00(adica 700 ) 7 este a 1800 a cifra
avenm deci 
7-00;701;702;703
daca numeri de la primul 0 al lui 700 a 6 a cifra ai cifra 7


2 5 2
2014-09-27T21:25:09+03:00
Sunt 9 nr de 1 cifra 1....9 - 9 cifre
10......99 sunt 90 nr*2 cifre= 180 cifre
1996-189= 1807
Trebuie sa gasesc a 1807-a cifra de la 100....n
Numerele au 3 cifre deci trebuie sa impart la 3 sa vad  cate grupe de 3 sunt
1807:3=602 rest 1
Inseamna ca cifra cautata este dupa al 602-lea numar dupa 100
Al 602-lea nr de la 100 incepand este 701 .
Cifra cautata este prima cifra a numarului urmator
dupa 701 urmeaza 702, deci a 1996-a cifra este 7