ma poti ajuta? 1.Uleiul,apa ,alcolul au proprietati comune? asta 2.Dar proprietati diferite? asta 3.Care sunt acestea?.
1. da sunt lichide...2.difera prin substanta...3pai cred ca uleiul si alcolul..sper ca te-am ajutat <3
ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T20:12:15+03:00
O masina care circula pe strada are un efect dinamic fata de un pom ,dar are un efect static fata de un calator al sau.

Un fotbalist cand loveste mingea,aceasta actiune are un efect dinamic.

Cand storci un burete ud,acesta isi schimba forma(se deformeaza) deci are un efect static.

11 4 11
2014-09-27T20:16:47+03:00
Efecte statice: spargerea unui vas ,mestecarea gumii,intinderea unui fir
efecte dinamice:autobuzul in miscare fata de un copac,
7 4 7