Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T20:09:44+03:00
                                             Activia
Activia e sanatos
Il mananci esti bucuros,
Te ajuta sa slabesti
Foamea ta s-o stapanesti.

Este cu grasimi putine
N-are euri nici lipide,
El este cel mai gustos
Doar de foame nu-i de post!

Iaurtul e fabricat
Cu mare grija ambalat
Si la magazin livrat
Numai bun de cumparat.

Cumparati iaurt gustos
Ca-i si tare satios
De mananci o lingurita
De loc nu-ti mai e fomita!

E iaurtul sanataos
Cu un pret avantajos
Daca iei iaurt pe-o luna
Iti urez doar pofta buna!!!

SPER CA TE-AM AJUTAT!!


2 3 2
2014-09-27T20:10:03+03:00
                                                         ACTIVIA,
                                             DULCE SI CREMOASA,
                                             DAR FOARTE DELICIOASA
                                                             ACTIVIA...NUMAI EA!
                                                        ACTIVIA,
                                             E FOARTE SANATOASA,
                                             TE FACE SI FRUMOASA
                                                             ACTIVIA...NUMAI EA!
                                                        ACTIVIA,
                                             LA SCOALA SAU ACASA,
                                             E FOARTE SAVUROASA
                                                             ACTIVIA...NUMAI EA!

As fi vrut sa-ti pun si o inregistrare audio...dar nu s-a putut.