Răspunsuri

2014-02-18T09:55:52+02:00
Doua nr. prime sunt prime intre ele daca c.m.m.d.c este 1.


poate divizor, ca d vine de la divizor
da divizor.. scuze... este cel mai mare divizor comun
cel mai mare sau cel mai mic?
mai sus ai zis mic,acum mare
cel mai mare divizor comun !! m-am incurcat si eu :|
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T09:57:40+02:00
Acele numere care nu au un impartiror comun
De exemplu8,9 desi nu sunt prime ele sunt prime intre ele caci nu au nici un impartitor comun.
Sau ai putea sa cauti cel mai mic divizor comun, daca  el  este 1 atunci sunt numere prime intre ele
dar nu il au pe 1 ?
tu
este cum am zis eu
descompui nr. aflii c.m.m.d.c si daca este 1 sunt nr. prime