Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-18T09:35:40+02:00
Imartire reprezinta ca a e de 2 ori si cu 10 mai mare decat b si daca a e mai mare il notezi cu x pe b iar cu 2x+10 pe a si dupa rezolvi pui in ecuatie
2014-02-18T09:37:41+02:00
 1I____I (un  segment )
 2I____I..X2...I
Egalam partile:
280:2=140
1 nr= 149x2=298
2 nr= 298:2=149
Si cum spune problema Catul dinetre primul si al doilea este 2 
298:149=2
al doilea nr. era dublu si cu 10 mai mare
da ai uitat sal adaugi pe 10