Asiguraţi-vă că toate cuvintele sunt ortografiate corect.
Încercaţi alte cuvinte cheie.
Încercaţi cuvinte cheie mai generale.
Încercaţi să folosiţi mai puţine cuvinte cheie.
Rezultate Căutare

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T18:51:52+03:00
822
825
828
(suma cifrelor trebuie sa fie divizibila cu 3)
1 5 1
2014-09-27T18:55:14+03:00
Un numar este divizibil cu 3 daca suma cifrelor sale este divizibila cu 3.
82x=8+2+x>>aici x nu foate fi 0,deoarece ar da 8+2+0 ,iar 10 nu se imparte la 3;la fel si daca x ar fi unu.
x poate fi:2;5,8.
Sunt 3 numere de forma 82x care se divid la 3: 822,825 si 828.
1 5 1