Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T18:46:26+03:00
Pentru a fi divizibil cu 5,ultima cifra trebuie sa fie 0 sau 5
4x7x,4070,4575

e cel mai bun raspuns?MARCHEAZA-L!MULTUMESC.
2 5 2
2014-09-27T18:49:02+03:00
Un numar este divizibil cu 5 daca ultima sa cifra este 0 sau 5.
primul x poate fi orice cifra
dar al doilea doar 0 sau 5
il luam pe al doilea x cu 0,si avem numerele:4070,4170,4270,4370,4470,4570,4670,4770,4870,4970.(toate se divid exact la 5)
acum il inlocuim pe al doilea x cu 5 si vom avea:4075,4175,4275,4375,4475,4575,4675,4775,4875,4975

la prima varianta avem10 numere,la fel si la a doua.
Deci numerele de forma 4x7x divizibile cu 5 vor fi:10+10 in total 20 numere.

1 5 1