esa'
El s-a dus la cumparaturi
mama sa este draguta.El s-a dus la plimbare cu colegii.
cu sa
Parerea sa conteaza foarte mult pentru noi.
Marius s-a dus la bunici in ospetie.

Răspunsuri

2014-09-27T18:26:50+03:00
Mama sa a plecat la munca.
Ioana s-a dus sa cumpere struguri.

inca 9 cu sa
mai trebuie raspunsuri
pune alta intrebare
noi raspundem pe puncte
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-27T18:28:17+03:00
Sa - Inaltimea sa nu corespunde semnului.
s-a - El s-a jucat la calculator.
parerea sa conteaza.
el s-a dus la bunica.
mama sa se plimba , el s-a jucat afara