Răspunsuri

2014-09-27T18:18:58+03:00
1. Tăcerea mă lovește cu pietre.
2. O clipă-o săgeată.
3. Floarea vieții se ofilește încet.
4. Apa inundă bolta cerului.
5. Arborii nasc muguri.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T18:22:23+03:00
As fi voit sa culeg drojdii de roua.
Maine va fi o ploaie de meteoriti.
Tacerea lui ma loveste cu sageti imbibate in otrava.
Copacii si-au desfacut aripile,gata sa ma prinda in intunecata noapte.
Sufletul lui era otravit de rautate.
Noaptea acoperisurile incep sa prinda viata.


10 4 10