Răspunsuri

2014-09-27T17:55:14+03:00
Introducere  definitia nuvelei

 cuprins
 - argumentarea faptului ca  respectiva opera este o nuvela:
a) specie in proza a genului epic -
 are:
    actiune ( un singur fir narativ, rezumat cu momentele subiectului
   -personaje-enumerare
-    narator

timpul actiunii indelungat
mai multe locuri in care se desfasoara actiunea
personaje caracterizate complex in modul lor de viata

incheiere se folosesc toate modurile de expunere
naratiune-rolul ei
descriere- rolul ei
dialogul -rolul lui


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T18:52:14+03:00
Introducere  definitia nuvelei  cuprins  - argumentarea faptului ca  respectiva opera este o nuvela: a) specie in proza a genului epic -   are:     actiune ( un singur fir narativ, rezumat cu momentele subiectului    -personaje-enumerare -    narator timpul actiunii indelungat mai multe locuri in care se desfasoara actiunea personaje caracterizate complex in modul lor de viata incheiere se folosesc toate modurile de expunere naratiune-rolul ei  descriere- rolul ei dialogul -rolul lui
1 5 1