Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T17:16:45+03:00
Propozitia este o comunicare cu un singur predicat.
ex:Mihaela citeste un roman.

Fraza este o comunicare cu doua sau mai multe predicate.Cate predicate exista in fraza,tot atatea propozitii se observa.
ex:Mihai citeste lectia,o povesteste apoi se uita la televizor.
2 5 2
2014-09-27T17:24:56+03:00
   Propozitia este doua sau mai multe cuvinte puse cu sens.
        1. Mama tatalui meu a pregatit cel mai gustos cozonac de paste.
        2. Soarele jucaus incepea sa devina din ce in ce mai incapatanat ca un jar incins.
    Fraza este o propozitie formata din mai multe verbe.
        3. El a inceput sa stranga jucariile si apoi a sters praful numaidecat.
        4. Ce minunat era atunci cand soarele isi revarsa cu usurinta razele lui nesfarsite.
    Cuvintele subliniate sunt verbele.
1 5 1