Răspunsuri

2014-09-27T17:06:12+03:00
Ochii=Subiect
tai=Atribut pronominal genitival
cauta=Predicat verbal
cea=Atribut pronominal
rara=Atribut adjectival

dar cea rara se poate lua si impreuna?
daca sunt impreuna ce functie are?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T17:06:53+03:00
Ochii-subiect
tai- apg
cauta-pv
cea-atribut pronominal
rara-atribut adjectival

"cea rara" e subliniat impreuna ce functie sintactica are ?