5 STELE!!! Comenteaza semnificatia urmatoarelor versuri : "Ca sa5 STELE!!! Comenteaza semnificatia urmatoarelor versuri : "Ca sa incerce daca un altoi/ De stea putea sa prinda pe noroi" ;pune-le in legatura cu textul blibic unde se prezinta "facerea" primului om. Nu as vrea sa fie luata de pe internet. Versurile citate sunt din poezia "Adam si Eva" de Tudor Arghezi.
Cat de repede se poate!!!!!!


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T17:02:53+03:00
Facere omului--> ipostaza in cvare Dumnezeu a incercat o fomula magica pt a-l face pe Adam amestecand praful cu ,,nitelus scuipat ,, pe care a dorit sa-l inobileze cu un ,,altoi de stea ,,metafora ce sugereaza stralucirea astrilor
9 3 9
2014-09-27T17:04:53+03:00
Din aceste versuri se poate deduce facerea primilor oameni de pe pământ,Adam și Eva,creați cu migăloșenie de către Dumnezeu folosind elemente naturale:noroi,altoi=creangă.
4 5 4