Răspunsuri

2014-09-27T16:50:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=396
a=2*b
2*b+b=396
3b=396
b=396:3
b=132
a=2*132
a=264
Verificare:
a+b=396
264+132 =396
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:51:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1nr./----/----/ 
2nr/----/        
in total 396<tu fa acolada si scrie 396>
rezolv:
1.)396:3=132(2nr)
2)132*2=264-1nr
r-s:1nr-264
2 nr-132
sper ca team ajutat