Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:36:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
(25/100)^-1=(1/4)^-1=(4/1)^1=4
(1/5)^-2=5²=25
1 5 1
2014-09-27T16:42:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{25}{100}  la putere -1= \frac{100}{25} la puterea 1 adica \frac{100}{25}=4

 \frac{1}{5} la -2= \frac{5}{1} la puterea2 =  \frac{25}{1}adica 25
 sper ca team ajutat


1 3 1