Care sunt partil unei carti?
Ce este fascicula?
Care snt informatiilcuprinse in pagina din titlu?
Ce marcheaza randurile restranse in text?
Cum se numesc?
Care este rolul ornamentelor intr-o pagina de carte?Dati exemple de alt carti in care leati intalnit.
Numiti operele alcatite din mai multe volume?

Rezolvati cerintele cat mai repede va rog!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:39:53+03:00
1.Componentele unei carti sunt:Coperta,Cotorul,Fila,Pagina,Prefata,Postfata,Editura,Colectia,Introducere,Cuprins,Incheiere,Note.Acestea sunt componentele necesare unei carti.
2.
Broșură conținând o parte, un capitol dintr-un roman publicat în fragmente succesive.
3.
Pagina de titlu cuprinde:—editorul științific .—titlul și, dacă este cazul, subtitlul lucrării ;—numărul ediției (reeditare sau retipărire) și/sau anul;—locul de origine al editorului științific (acesta se menționează pentru fiecare editor în funcție de prevederile tratatului și ale protocoalelor corespunzătoare);—numele autorului ;NB:Numele unei direcții generale poate apărea pe pagina de titlu, însă în niciun caz pe pagina I a copertei.numărul volumului, pentru o lucrare în mai multe volume ;titlul colecției sau al seriei, precum și numărul de ordine al lucrării, dacă este cazul.
4.
randurile rastranse intr-un text inseamna trecerea de la o idee la alta 
5.alineate
6.de a captiva cititorul
7.
Marin Preda - Morometii - 2 Volume
J.K Rowling - Harry Potter - 7 Volume
J.R.R. Tolkien - Lord of the Rings - 3 Volume
  Cel mai bun?
27 4 27
cel mai bun? te rog
trebuie sa ife cel putin doua sa dau cel mai bun mai asteptam
2014-09-27T16:40:40+03:00
Partile unei carti sunt:coperta,cotorul,fascicula,filele,paginile.
Fascicula este o parte a unei lucrari unice,publicata in etape;fasciculele se pot reuni intr-un volum unitar.
In pagina din tilu:titlul,desene
5 4 5