Răspunsuri

2014-09-27T16:34:00+03:00
Liceu - banci, clase, elevi, profesori, tabla
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-27T16:35:14+03:00
Camp lexical al cuvantului liceu  - profesor
                                                    - sali de clasa
                                                    - manuale
                                                    - cloptel(sonerie)
liceu=-profesori
-manuale -banci -caedra -caiete
p.s. sper sa fie bune